Frisco.pl rozpoczyna kampanię marketingową wokół wiosennego konkursu organizowanego pod hasłem "Wygraj rok zakupów". W ramach akcji ściany stacji Centrum warszawskiego metra zostały wyklejone grafikami, na których znalazło się ponad 20 promocyjnych artykułów.

(...)

Za zakup mediów odpowiada Sales&More, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: signs.pl, 3 kwietnia 2014

http://www.signs.pl/internetowe-frisco-z-nowa-kampania-w-metrze,21284,artykul.html

Internetowy sklep spożywczy Frisco rozpoczął kolejną kampanię promocyjną w warszawskim metrze. W ramach akcji ściany stacji Centrum zostały wyklejone grafikami, które przedstawiają ponad 20 artykułów objętych promocją „Wygraj rok zakupów”

(...)

Media do kampanii zakupił Sales & More, działania PR prowadzi Practum Consulting.

Więcej: marketing-news.pl, 2 kwietnia 2014

http://www.marketing-news.pl/message.php?art=41551

Frisco.pl rozpoczyna kampanię marketingową wokół wiosennego konkursu organizowanego pod hasłem „Wygraj rok zakupów”.

(...)

Za zakup mediów odpowiada Sales&More, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: 24pr.pl, 2 kwietnia 2014

http://24pr.pl/2014/04/internetowe-frisco-z-nowa-kampania-w-metrze/

Frisco.pl rozpoczyna kampanię marketingową wokół wiosennego konkursu organizowanego pod hasłem "Wygraj rok zakupów". W ramach akcji ściany stacji Centrum warszawskiego metra zostały wyklejone grafikami, na których znalazło się ponad 20 promocyjnych artykułów.

(...)

Za zakup mediów odpowiada Sales&More, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: infopr.pl, 2 kwietnia 2014

http://infopr.pl/2014/04/internetowe-frisco-z-nowa-kampania-w-metrze/

Frisco.pl rozpoczyna kampanię marketingową wokół wiosennego konkursu organizowanego pod hasłem "Wygraj rok zakupów".

(...)

Za zakup mediów odpowiada Sales&More, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: redaktor24.pl, 2 kwietnia 2014

Po raz pierwszy w Polsce został uruchomiony wirtualny supermarket w metrze. Ściany peronów stacji Centrum zostały wyklejone plakatami przypominającymi półki sklepowe Frisco.pl - jednego z największych i najdłużej działających spożywczych e-sklepów. Skanując smartfonem kody kreskowe produktów, można było podczas oczekiwania na metro zrobić zakupy z dostawą wprost do domu.

(...)

Działania public relations prowadzone przez Practum kierowane do dziennikarzy i blogerów zaowocowały licznymi i pozytywnymi publikacjami. Informacje na temat innowacyjnego rozwiązania wprowadzonego prze Frisco.pl pojawiły się m.in. na głównych stronach największych portali internatowych, jak Onet.pl, Interia.pl czy Gazeta.pl. Tematem interesowały się też media lokalne oraz branżowe, zajmujące się zagadnieniami związanymi z tradycyjnym handlem, e-commerce czy sektorem FMCG. Podziemny - jak go nazywano - sklep stał się przedmiotem analiz w studiach przypadków, a także był wymieniany jako jedno z najistotniejszych wydarzeń w branży e-commerce.

Więcej: Marketing w Praktyce, luty 2014

Grupa Radpol - wytwórca zaawansowanych technologicznie produktów z branży ciepłowniczej i energetycznej - podpisała kontrakt o współpracy z agencją PR Practum Consulting.  W ramach umowy Practum będzie wprowadzać działania na rzecz Radpolu z zakresu PR korporacyjnego, produktowego, a także zajmie się pełną obsługą biura prasowego grupy. Agencja wesprze również Radpol w komunikacji z rynkiem kapitałowym.

(...)

Practum Consulting to agencja public relations oferująca kompleksowe usługi z zakresu public relations, investor relations i zarządzania kryzysowego. Za Practum stoi 14-letnei doświadczenie konsultantów w projektowaniu i realizacji różnorodnych kampanii PR i IR dla firm i organizacji z różnych branż. Konsultanci Practum mają bogate doświadczenie w PR korporacyjnym, planowaniu oraz pełnej realizacji komunikacji podczas fuzji i przejęć, debiutów giełdowych i komunikacji z inwestorami, a także realizacji działań mających na celu promocję produktów i wydarzeń, w PR sportowym oraz projektowaniu i prowadzeniu kampanii społecznych, edukacyjnych i programów CSR.

Więcej: E-polimery.pl, 3 grudnia 2013

Internetowy supermarket Frisco.pl ruszył z kampanią reklamową, w ramach której na jednej ze stacji metra warszawskiego powstał wirtualny sklep pozwalający robić zakupy za pomocą smartfonów.

(...)

Przygotowaniem kampanii i zakupem mediów na jej potrzeby zajął się dział marketingu Frisco.pl, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: wirtualnemedia.pl, 6 listopada 2013

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wirtualny-sklep-w-warszawskim-metrze-od-frisco-pl

Frisco.pl uruchomiło pierwszy w Polsce e-supermarket w metrze. Ściany po obu stronach stacji Centrum wyklejone zostały grafikami przedstawiającymi półki sklepowe, na których pojawiło się ponad 150 produktów. Klienci czekając na metro mogą za pomocą smartfona zamówić wybrane towary z wirtualnych półek.

(...)

Kampania została przygotowana przez dział marketingu Frisco.pl, który zajął się również zakupem mediów. Działania PR prowadzi z kolei agencja public relations Practum Consulting. Wirtualny sklep w metrze to pierwsza tego typu akcja w Polsce.

Więcej: infotram.pl, 6 listopada

http://infotram.pl/text.php?id=59978

Frisco.pl uruchomiło pierwszy w Polsce e-supermarket w metrze. Ściany po obu stronach stacji Centrum wyklejone zostały grafikami przedstawiającymi półki sklepowe, na których pojawiło się ponad 150 produktów. Klienci czekając na metro mogą za pomocą smartfona zamówić wybrane towary z wirtualnych półek.

(...)

Kampania została przygotowana przez dział marketingu Frisco.pl, który zajął się również zakupem mediów. Działania PR prowadzi z kolei agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: media2.pl, 6 listopada

http://media2.pl/internet/107602-Frisco.pl-rusza-z-wirtualnym-sklepem-w-metrze.html

Spożywczy sklep internetowy Frisco uruchomił e-supermarket w warszawskim metrze. Ściany po obu stronach stacji Centrum wyklejono grafikami przedstawiającymi półki sklepowe z ponad 150 produktami. Pasażerowie czekający na metro mogą za pomocą smartfonów zamawiać wybrane towary, a sklep dostarczy je pod wskazany adres.

(...)

Kampania została przygotowana przez dział marketingu Frisco.pl, który zajął się również zakupem mediów. Działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej:marketing-news.pl, 5 listopada

http://www.marketing-news.pl/message.php?art=40219

Frisco.pl uruchomiło pierwszy w Polsce e-supermarket w metrze. Ściany po obu stronach stacji Centrum wyklejone zostały grafikami przedstawiającymi półki sklepowe, na których pojawiło się ponad 150 produktów w atrakcyjnych cenach. Klienci czekając na metro mogą za pomocą smartfona zamówić wybrane towary z wirtualnych półek, a Frisco dostarczy je pod wskazany adres. Otwarcie e-sklepu wspiera kampania marketingowa obejmująca działania ATL, BTL oraz PR. Projekt potrwa do końca listopada.

(...)

Kampania została przygotowana przez dział marketingu Frisco.pl, który zajął się również zakupem mediów. Działania PR prowadzi z kolei agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: signs.pl, 5 listopada

http://www.signs.pl/frisco.pl-rusza-z-wirtualnym-sklepem-w-metrze-i-kampania,20136,artykul.html

51-osobowe grono jury wybrało projekty, które otrzymały nominację do nagrody głównej w 28 kategoriach w organizowanej przez Związek Firm Public Relations 11. edycji konkursu Złote Spinacze 2013 na najlepsze kampanie PR ostatniego roku.

Lista wszystkich nominowanych projektów przedstawia się następująco:

KATEGORIE GŁÓWNE:

(…)

Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa

• Pociągi relacji szczególnych – kryzys w Kolejach Śląskich – Imago Public Relations

• "Sprawa poznańska" czyli zażegnanie kryzysu w zarodku – Lighthouse Consultants

• Sfinks kontra UOKiK – Practum Consulting

Więcej: wirtualnemedia.pl, 7 października 2013

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zlote-spinacze-2013-znamy-nominowanych

51-osobowe grono jury wybrało projekty, które otrzymały nominacje do nagrody głównej w 28 kategoriach w konkursie na najlepsze kampanie PR ostatniego roku. Zwycięzców poznamy 6 grudnia podczas uroczystej gali, która odbędzie się w Warszawie.

Lista wszystkich nominowanych projektów przedstawia się następująco:

KATEGORIE GŁÓWNE:
(…)
Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa:

  • Pociągi relacji szczególnych – kryzys w Kolejach Śląskich – Imago Public Relations
  • „Sprawa poznańska” czyli zażegnanie kryzysu w zarodku – Lighthouse Consultants
  • Sfinks kontra UOKiK – Practum Consulting

Więcej: Newsline.pl, 7 października 2013

http://www.newsline.pl/news/zbranzy/art7860,finalisci-11-edycji-konkursu-zlote-spinacze.html