Sphinx rozpoczyna kampanię reklamową „Dla głodnych wrażeń”, która będzie promowała nowe menu i poszerzoną ofertę restauracji. Promocja obejmuje wprowadzone po raz pierwszy uzupełniające karty dań. (…) Za kreację kampanii odpowiada agencja STGR, a zakupem i planowaniem mediów zajmuje się Dom Mediowy MediaOn. Obsługę PR zapewnia agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Epr.pl, 9 czerwca 2010

http://www.epr.pl/restauracje-sphinx-z-kampania-dla-glodnych-wrazen,zycie-i-styl,24744,1.html

Sphinx rozpoczyna kampanię reklamową „Dla głodnych wrażeń”, która będzie promowała nowe menu i poszerzoną ofertę restauracji. Promocja obejmuje wprowadzone po raz pierwszy uzupełniające karty dań: menu śniadaniowe, lunchowe i dla dzieci oraz zmienione menu główne opracowane na podstawie analizy upodobań klientów restauracji. (…) Za kreację kampanii odpowiada agencja STGR, a zakupem i planowaniem mediów zajmuje się Dom Mediowy MediaOn. Obsługę PR zapewnia agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: PRportal.pl, 9 czerwca 2010

http://prportal.pl/2010/06/09/restauracje-sphinx-%E2%80%9Edla-glodnych-wrazen%E2%80%9D/

KS Widzew Łódź wprowadza do sprzedaży pierwszą oficjalną kolekcję gadżetów dedykowaną dzieciom, którą będzie promował konkurs „Widzewiak od urodzenia” na najlepsze zdjęcie małego kibica w oficjalnych produktach Widzewa. (...) Kolekcja została przygotowana we współpracy ze sponsorem technicznym klubu Vigo. Działania reklamowe prowadzi dział marketingu Widzewa Łódź, za działania PR odpowiada agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Brief.pl, 1 czerwca 2010

KS Widzew Łódź wprowadza do sprzedaży kolekcję gadżetów dedykowaną dzieciom. Aby ją wypromować, szuka małego kibica, którego wizerunek trafi na gadżety. (…) Kolekcja została przygotowana we współpracy ze sponsorem technicznym klubu firmą Vigo. (…) Działania reklamowe prowadzi dział marketingu Widzewa Łódź, a za działania PR odpowiada agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Press.pl, 1 czerwca 2010

http://www.press.pl/newsy/pokaz.php?id=22816

KS Widzew Łódź wprowadza do sprzedaży pierwszą oficjalną kolekcję gadżetów dedykowaną dzieciom. Będzie ją promował konkurs „Widzewiak od urodzenia” na najlepsze zdjęcie małego kibica w oficjalnych produktach Widzewa. (…) Kolekcja została przygotowana we współpracy ze sponsorem technicznym klubu Vigo. Działania reklamowe prowadzi dział marketingu Widzewa Łódź, za działania PR odpowiada agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Mediamikser.pl, 1 czerwca 2010

http://mediamikser.pl/article/68442/widzewiak-od-urodzenia

KS Widzew Łódź wprowadza do sprzedaży pierwszą oficjalną kolekcję gadżetów dedykowaną dzieciom, którą będzie promował konkurs „Widzewiak od urodzenia” na najlepsze zdjęcie małego kibica w oficjalnych produktach Widzewa. (…) Kolekcja została przygotowana we współpracy ze sponsorem technicznym klubu Vigo. Działania reklamowe prowadzi dział marketingu Widzewa Łódź, za działania PR odpowiada agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: 24PR.pl, 1 czerwca 2010

http://24pr.pl/kampania-%E2%80%9Ewidzewiak-od-urodzenia%E2%80%9D/

KS Widzew Łódź wprowadza do sprzedaży pierwszą oficjalną kolekcję gadżetów dedykowaną dzieciom, którą będzie promował konkurs „Widzewiak od urodzenia” na najlepsze zdjęcie małego kibica w oficjalnych produktach Widzewa. (…) Kolekcja została przygotowana we współpracy ze sponsorem technicznym klubu Vigo. Działania reklamowe prowadzi dział marketingu Widzewa Łódź, za działania PR odpowiada agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: PRportal.pl, 1 czerwca 2010

http://prportal.pl/2010/06/01/kampania-%E2%80%9Ewidzewiak-od-urodzenia%E2%80%9D/

KS Widzew Łódź wprowadza do sprzedaży pierwszą oficjalną kolekcję gadżetów dedykowaną dzieciom, którą będzie promował konkurs „Widzewiak od urodzenia” na najlepsze zdjęcie małego kibica w oficjalnych produktach Widzewa. (…) Kolekcja została przygotowana we współpracy ze sponsorem technicznym klubu Vigo. Działania reklamowe prowadzi dział marketingu Widzewa Łódź, za działania PR odpowiada agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: IPIS.pl, 31 maja 2010

http://ipis.pl/artykul.php?idartykul=31572&poddzial=Strona%20g%C5%82%C3%B3wna

KS Widzew Łódź wprowadza do sprzedaży pierwszą oficjalną kolekcję gadżetów dedykowaną dzieciom, którą będzie promował konkurs „Widzewiak od urodzenia” na najlepsze zdjęcie małego kibica w oficjalnych produktach Widzewa. (…)Kolekcja została przygotowana we współpracy ze sponsorem technicznym klubu Vigo. Działania reklamowe prowadzi dział marketingu Widzewa Łódź, za działania PR odpowiada agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Epr.pl, 31 maja 2010

http://epr.pl/kampania-widzewiak-od-urodzenia,sport,24565,1.html

"Orient Express" to hasło przewodnie nowej kampanii prowadzonej przez sieć restauracji Sphinx w całej Polsce. Jej celem jest wypromowanie oryginalnych dań z menu "Fuzja smaków", wprowadzonych do oferty restauracji w listopadzie ubiegłego roku. (…) Za koncepcję i realizację kampanii marketingowej odpowiada dział sprzedaży i marketingu Sfinks Polska, zaś za działania PR - agencja public relations Practum Consulting.

Marketing Przy Kawie, 22 stycznia 2010
Mediarun.pl, 22 stycznia 2010
24PR.pl, 23 stycznia 2010
Wp.pl, 25 stycznia 2010
AgencjaBTL.pl, 25 stycznia 2010
wirtualneMedia.pl, 25 stycznia 2010
Epr.pl, 25 stycznia 2010