Wirtualnemedia.pl logo

Agencja Practum Consulting poinformowała, że Ekstraklasa cieszy się coraz większą popularnością w serwisach online, gdzie w przekroju całego sezonu 2018/2019 zanotowano ponad 10 mln wyświetleń na trzech platformach.

Więcej: wirtualnemedia.pl, 24 czerwca 2019

https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-ekstraklasy-2018-2019-nc-eurosport-tvp2  

Betfan logo

Tegoroczne wybory do Europarlamentu wygra Prawo i Sprawiedliwość – taki rozwój zdarzeń obstawia aż 88% graczy w BETFAN. Zwycięstwa Koalicji Europejskiej oczekuje zaledwie co ósmy typujący w pojedynku PiS kontra KE (12%). Mimo to oba ugrupowania powinny zakończyć najbliższe wybory z bardzo zbliżonym wynikiem – 83% zakłada się, że koalicja zdobędzie powyżej 36% głosów, podczas gdy poparcie dla PiS wg 86% graczy nie przekroczy 40%.

BETFAN logo

BETFAN, który zadebiutował na polskim rynku bukmacherskim, chce przyciągać graczy innowacyjnymi rozwiązaniami. Obok możliwości obstawiania wyników sportowych, na żywo i esportowych, jako jedyny w Polsce oferuje szeroki zakres zakładów na rozrywkę, obejmujących tematy okołosportowe, a także z obszaru mediów, polityki, show-biznesu, ekonomii czy nawet pogody. BETFAN obecnie koncentruje się na działaniach wyłącznie w Internecie i zamierza zdobywać pozycję poprzez intensywną, nowoczesną komunikację w tym kanale oraz bogaty pakiet korzyści dla graczy. W ciągu 3-4 lat chce znaleźć się w gronie pięciu największych licencjonowanych firm bukmacherskich w Polsce.

Portal medialny logo

 „Co u nas słychać?” to cykl w serwisie portalmedialny.pl, w którym przedstawiciele najważniejszych podmiotów na polskim rynku reklamy prezentują swoje agencje. Jest to okazja, aby omówić istotne zmiany, które zaszły w firmie w ostatnim czasie, a także najbliższe plany. O agencji Practum Consulting mówi Kinga Szkutnik, Dyrektor zarządzająca.

Więcej: portalmedialny.pl, 31 stycznia 2019

http://www.portalmedialny.pl/art/67336/co-u-nas-sychac-practum-consulting.html

Wirtualnemedia logo

KMI Porta rusza z międzynarodową kampanią reklamową drzwi z Top Kolekcji, w ramach której prowadzone będą działania na rynku polskim, czeskim i słowackim. Obsługą PR i kontaktami z blogerami zajmuje się agencja Practum Consulting.

W ramach kampanii telewizyjnej zaplanowane zostały działania z zakresu lokowania produktów. Spoty pokazywane będą w ponad 20 kanałach telewizyjnych - HGTV i inne z Grupy TVN, AXN, FOX, MTV oraz na stacjach komediowych, przyrodniczych i filmowych.

Komunikację uzupełniają aktywności w internecie (strony w kilku wersjach językowych, reklamy), działania kontentowe (blog), współpraca z blogerami, działania social media oraz public relations.

Więcej: wirtualnemedia.pl, 12 kwietnia 2018

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/porta-kampania-reklamowa-top-kolekcji-w-polsce-czechach-i-slowacji

Newsline logo

Kampania Porta KMI Poland jest nastawiona na promocję TOP Kolekcji drzwi Porta i będzie się koncentrować wokół kluczowych atrybutów marki: design, trwałość, bezpieczeństwo. Istotnym komunikatem będzie też 5-letnia gwarancja na drzwi Porta jako uwiarygodnienie cech produktu. Kampania będzie obejmować telewizję, reklamy w Internecie, działania kontentowe, współpracę z blogerami, działania w mediach społecznościowych, punktach sprzedaży oraz PR.

- Zaplanowaliśmy intensywną kampanię w Polsce, Czechach i Słowacji łączącą aspekty wizerunkowe, emocjonalne i produktowe. Płynnie przechodzimy z komunikacji bazującej na idei otwartości, jaką prowadziliśmy w zeszłym roku, do kampanii produktowej promującej najważniejsze kolekcje Porta. W dalszym ciągu klamrą spinającą nasze działania jest hasło „Otwórz się na możliwości” – komentuje Artur Pęksyk, dyrektor marketingu Porta KMI Poland.

Działania z zakresu PR i kontakty z blogerami w imieniu Porta koordynuje Practum Consulting.

Więcej: newsline.pl, 12 kwietnia 2018

http://www.newsline.pl/news/zbranzy/art9966,porta-rozpoczyna-miedzynarodowa-kampanie.html

Media Run logo

Porta KMI Poland, największy producent drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, rozpoczyna nową, wielokanałową kampanię promocyjną w Polsce i krajach sąsiednich.

„Zaplanowaliśmy intensywną kampanię w Polsce, Czechach i Słowacji łączącą aspekty wizerunkowe, emocjonalne i produktowe. Płynnie przechodzimy z komunikacji bazującej na idei otwartości, jaką prowadziliśmy w zeszłym roku, do kampanii produktowej promującej najważniejsze kolekcje Porta. W dalszym ciągu klamrą spinającą nasze działania jest hasło „Otwórz się na możliwości”. Kontynuujemy emocjonalne przekazy, zachęcając do otwierania się na to, co nowe i niewiadome, na przyszłość, bliskość, piękno, trwałość i bezpieczeństwo. Jednocześnie pokazujemy, że droga do zaspokajania potrzeb w tych obszarach prowadzi często do i przez drzwi. Istotnym elementem naszej kampanii będą także działania promujące dobry design, inspirujące do zmian we wnętrzach i pokazujące, jaki wpływ na estetykę i funkcjonalność wnętrza mają właśnie odpowiednio dobrane drzwi.” – komentuje Artur Pęksyk, dyrektor marketingu Porta KMI Poland.

Działaniami PR i kontaktami z blogerami zajmuje się Practum Consulting.

Więcej: mediarun.com, 12 kwietnia 2018

http://mediarun.com/pl/promocja/porta-z-miedzynarodowa-kampania-reklamowa.html

Signs logo

Porta KMI Poland, największy producent drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, rozpoczyna nową, wielokanałową kampanię promocyjną w Polsce i krajach sąsiednich. Kampania jest nastawiona na promocję TOP Kolekcji drzwi Porta i będzie się koncentrować wokół kluczowych atrybutów marki: design, trwałość, bezpieczeństwo. Istotnym komunikatem będzie też 5-letnia gwarancja na drzwi Porta jako uwiarygodnienie cech produktu. Kampania będzie obejmować telewizję, reklamy w Internecie, działania kontentowe, współpracę z blogerami, działania w mediach społecznościowych, punktach sprzedaży oraz PR. Kampania rozpocznie się 13 kwietnia i potrwa do połowy lipca br.

PR oraz kontakty z blogerami w imieniu Porta są koordynowane przez agencję Practum Consulting.

Więcej: www.signs.pl, 12 kwietnia 2018

https://www.signs.pl/porta-rozpoczyna-miedzynarodowa-kampanie,36132,artykul.html