Dachser logo

Edoardo Podestá został nowym dyrektorem operacyjnym (COO) Dachser Air & Sea Logistics. Dotychczas pełnił funkcję dyrektora zarządzającego Dachser ASL w regionie Azji i Pacyfiku, a obecnie będzie kierował działalnością firmy w zakresie transportu morskiego i lotniczego w skali globalnej. Podesta przejmuje stanowisko piastowane dotychczas przez Jochena Müllera.

Bukmacher koncentruje się obecnie na działaniach w Internecie i zamierza zdobywać pozycję poprzez intensywną, nowoczesną komunikację w tym kanale oraz bogaty pakiet korzyści dla graczy. Betfan zapowiada, że w ciągu 3-4 lat chce znaleźć się w gronie pięciu największych licencjonowanych firm bukmacherskich w Polsce. BETFAN współpracuje z agencją Practum Consulting, która odpowiada za działania PR związane z wejściem BETFAN na rynek.

Więcej: signs.pl, 16 maja 2019

https://www.signs.pl/mamastudio-dla-nowej-marki-bukmacherskiej-betfan,382463,artykul.html

wirtualnemedia.pl logo

Na polskim rynku bukmacherskim rozpoczyna działalność nowy bukmacher Betfan, który koncentruje się na działaniach w internecie. Dyrektorem marketingu w firmie został Jakub Świsłowski. Autorem identyfikacji i komunikacji wizualnej marki jest Mamastudio. Zakupem mediów zajmuje się agencja Pure Play, a działania PR prowadzi agencja Practum Consulting.

 

Więcej: wirtualnemedia.pl, 17 maja 2019

https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/betfan-firma-bukmacherska-jak-dziala-ceny-identyfikacja-wizualna-od-mamastudio-dyrektor-marketingu-jakub-swislowski

Portalmedialny.pl logo

Działania PR związane z wejściem nowego gracza na rynek bukmacherski BETFAN koordynuje agencja Practum Consulting. Zakupem mediów zajmuje się agencja Pure Play. Pod kierunkiem Świsłowskiego BETFAN prowadzi komunikację marketingową, w tym działania w obszarze kreacji, content marketingu i social media.

Więcej: portalmedialny.pl, 16 maja 2019

http://www.portalmedialny.pl/art/69169/mamastudio-autorem-identyfikacji-i-komunikacji-wizualnej-betfan.html

Proto.pl logo

Practum Consulting rozpoczęło współpracę z wchodzącą na polski rynek marką zakładów bukmacherskich BETFAN. Agencja odpowiedzialna jest za relacje z mediami oraz koordynowanie działań PR. W Practum Consulting działania na rzecz klienta koordynują Kinga Szkutnik, Managing Director, Anna Omelańska, Account Director i Joanna Milewska, Senior Consultant.

BETFAN podjął współpracę z Practum na podstawie rekomendacji.

Więcej: proto.pl, 17 maja 2019

http://www.proto.pl/aktualnosci/beftan-dolaczylo-do-grona-klientow-practum-consulting

Public relations logo

Agencja PR Practum Consulting współpracuje z BETFAN. Nowy bukmacher koncentruje się obecnie na działaniach w Internecie i zamierza zdobywać pozycję poprzez intensywną i nowoczesną komunikację w tym kanale oraz bogaty pakiet korzyści dla graczy. W ciągu 3-4 lat chce znaleźć się w gronie pięciu największych licencjonowanych firm bukmacherskich w Polsce.

Więcej: publicrelations.pl, 15 maja 2019

https://publicrelations.pl/agencja-practum-dla-nowej-marki-bukmacherskiej-betfan/

Wirtualnemedia.pl logo

Agencja Practum Consulting poinformowała, że Ekstraklasa cieszy się coraz większą popularnością w serwisach online, gdzie w przekroju całego sezonu 2018/2019 zanotowano ponad 10 mln wyświetleń na trzech platformach.

Więcej: wirtualnemedia.pl, 24 czerwca 2019

https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-ekstraklasy-2018-2019-nc-eurosport-tvp2  

Portal medialny logo

 „Co u nas słychać?” to cykl w serwisie portalmedialny.pl, w którym przedstawiciele najważniejszych podmiotów na polskim rynku reklamy prezentują swoje agencje. Jest to okazja, aby omówić istotne zmiany, które zaszły w firmie w ostatnim czasie, a także najbliższe plany. O agencji Practum Consulting mówi Kinga Szkutnik, Dyrektor zarządzająca.

Więcej: portalmedialny.pl, 31 stycznia 2019

http://www.portalmedialny.pl/art/67336/co-u-nas-sychac-practum-consulting.html