Ekstraklasa logo

Ekstraklasa przedłuża współpracę ze sprawdzonym partnerem, który od 2014 nieprzerwanie dostarcza oficjalne piłki rozgrywek dla klubów najwyższej klasy rozgrywkowej w Polsce. Nowa umowa została podpisana na pięć kolejnych sezonów.

Ekstraklasa logo

Rozgrywki PKO Bank Polski Ekstraklasy w sezonach 2019/2020 i 2020/21 będą transmitowane także na terenie Rosji. Prawa do pokazywania wszystkich meczów nabyła MATCH TV - największa bezpłatna telewizja w tym kraju. Transmisje rozpoczną się już od bieżącej kolejki, w ramach której zaprezentowane zostaną mecze Piast Gliwice-Górnik Zabrze oraz Lech Poznań–Pogoń Szczecin, a także mecz Wisły Płock ze Śląskiem Wrocław.

Ekstraklasa logo

TZF Polfa, będąca najstarszym producentem leków w Polsce, została Partnerem Profesjonalnej Dezynfekcji rozgrywek PKO Bank Polski Ekstraklasy.  W trwającym sezonie wyposaży wszystkie kluby oraz ligową spółkę w bezdotykowe dyspensery oraz płyny dezynfekujące ręce Trisept MAX w zamian za świadczenia promocyjne.

Ekstraklasa SA prowadzi sprzedaż praw do międzynarodowych transmisji meczów wznawianej po pandemii ligi. Umowy zostały już sfinalizowane z podmiotami z Wielkiej Brytanii i Irlandii, Danii, Szwecji, Norwegii oraz Izreala. Poszerzono też współpracę o transmisje kolejnych meczów na terenie Niemiec, Austrii i Szwajcarii. W toku są dalsze negocjacje z partnerami z Europy. Restart PKO Bank Polski Ekstraklasy zaplanowano na 29 maja.

Ekstraklasa logo

Ekstraklasa S.A. rusza ze swoim największym projektem technologicznym - własną platformą OTT (ang. Over The Top). Wobec zyskujących na popularności serwisów umożliwiających oglądanie seriali, filmów i programów telewizyjnych online, w piłce nożnej to innowacja, a platforma Ekstraklasy jest jednym z pierwszych projektów tego typu. Nowy serwis streamingowy i aplikacja Ekstraklasa.TV ma być źródłem przychodów dla ligi na lata, sposobem dotarcia do kibiców na całym świecie i narzędziem budowania marki.

Ekstraklasa logo

Mężczyźni w wieku 18-29 lat, interesujący się piłką nożną i FIFA to najczęściej, jak wynika z badań Kantar Polska, uczestnicy Ekstraklasa Games, pierwszych rozgrywek największego w historii turnieju FIFA w Polsce. Do udziału w premierowej edycji wydarzenia dokonano rekordowej liczby zgłoszeń – ponad 17 tysięcy. Już teraz kolejnym projektem esportowym Ekstraklasy zainteresowanych jest 91% graczy.

Ekstraklasa logo

Ekstraklasa S.A. nawiązała współpracę z youtube’owym kanałem „Foot Truck” należącym do grupy Abstra. W rezultacie będą na nim pojawiać się filmy przybliżające kibicom kulisy rozgrywek PKO Bank Polski Ekstraklasy. „Foot Truck” jest jednym z najszybciej rozwijających się piłkarskich kanałów YouTube w Polsce. Jego twórcami są Łukasz Wiśniowski i Jakub Polkowski, od lat związani z dziennikarstwem sportowym.

Ekstraklasa logo

Stihl, światowy producent zmechanizowanego sprzętu do pracy w parku, lesie i ogrodzie, został oficjalnym partnerem PKO Bank Polski Ekstraklasy. W ramach współpracy z ligową spółką, Stihl będzie promowany w trakcie rozgrywek i wprowadzi do sprzedaży serię oficjalnych produktów Ekstraklasy.