Pięć silnych i doskonale rozpoznawalnych marek będzie wspierać od początku sezonu trzecią edycję największego turnieju esportowego w Polsce w grze EA Sports FIFA21 – Ekstraklasa Games. W dalszym ciągu w gronie sponsorów pozostają Media Expert i KFC, które towarzyszą mu od pierwszej edycji. W ramach nowych kontraktów do rozgrywek dołączają Monte Snack, Crunchips i Pracuj.pl.

- Ekstraklasa Games to doskonała platforma komunikacji dla marek, które chcą bezpośrednio dotrzeć do grupy młodych osób interesujących się rozgrywkami esportowymi i futbolem, a zwłaszcza do społeczności graczy FIFA21. Sam turniej stwarza różnorodne i efektywne możliwości promocji, zarówno poprzez ekspozycję medialną, jak i różnego rodzaju akcje specjalne realizowane z udziałem partnerów. Pozwalają na budowanie zaangażowania i interakcji z markami przy wykorzystaniu silnych emocji towarzyszących rozgrywkom esportowym. Sam turniej cieszy się od początku ogromnym zainteresowanym graczy - zarówno amatorów jak i profesjonalistów, także dzięki możliwościom międzynarodowej promocji. Jego efektywność jako narzędzia komunikacji z fanami potwierdza fakt, że tak silne marki jak Media Expert i KFC towarzyszą nam w każdej edycji. W najbliższym turnieju zamierzamy powiększyć zasięgi dotarcia do widza i kibica dzięki licznym transmisjom na kanałach TVP Sport - komentuje Marcin Mikucki, Dyrektor Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży w Ekstraklasie S.A.

Trzecia edycja turnieju Ekstraklasa Games rozpocznie się w grudniu i dzięki partnerstwu strategicznemu z TVP Sport będzie szeroko transmitowana na jej kanałach. Sponsorzy będą aktywowani na każdym etapie – zarówno podczas turniejów online dla graczy amatorów, jak i w trakcie transmisji z kluczowych etapów rywalizacji. W sumie odbędzie się 36 turniejów online i 39 transmisji z meczów FIFA, co stanowi rekordową liczbę w historii Ekstraklasa Games. Aż 20 spotkań będzie pokazywanych w telewizji na antenie TVP Sport.

Zwycięzcy turnieju jako najlepsi gracze w Polsce uzyskają bezpośredni awans do Playoffs Global Series w FIFA21 i będą walczyć o tytuł Mistrza Świata w FIFA 21. Będzie to pierwsze tego typu zdarzenie w historii polskich rozrywek, potwierdzające silną pozycję Ekstraklasy w e-futbolu obok takich lig jak La Liga, Bundesliga czy Premier League.

Duże znaczenie dla projektu ma także bliska współpraca z Electronic Arts Polska – wydawcą gry FIFA 21. Turniej Ekstraklasa Games należy tym samym do elitarnego grona lig partnerskich EA Sports na licencji Official League Qualifier w 2019 r. W obu wcześniejszych edycjach rozgrywek zanotowano łącznie ponad 35 tysięcy rejestracji do turniejów kwalifikacyjnych online.