Klub piłkarski RTS Widzew Łódź rozpoczął w weekend kampanię telewizyjno-outdoorową sezonu piłkarskiego 2011/2012. 30-sekundowy spot wyświetlany jest na antenie TVP Łódź i TV TOYA oraz na ekranach wielkoformatowych LED na terenie Łodzi. Kampania realizowana jest pod hasłem „Razem Tworzymy Siłę" nawiązującym do historycznej nazwy klubu RTS. Zostało ono wymyślone przez jednego z kibiców w konkursie organizowanym przez klub przed startem sezonu 2011/2012.

We wrześniu już po raz piąty wystartuje Liga Biznesu, czyli organizowane przez Fundację Widzew Łódź „Akademia Futbolu” elitarne rozgrywki amatorskie, w których uczestniczą drużyny reprezentujące najpoważniejsze firmy z regionu łódzkiego. Udział w nich pozwala nie tylko na aktywne spędzanie wolnego czasu przez uczestników, ale także na wsparcie procesu szkolenia widzewskiej młodzieży. Na ten cel są bowiem przeznaczane zyski z organizacji rozgrywek.

Souhail Ben Radhia związał się z Widzewem Łódź nowym kontraktem. Zawodnik podpisał z klubem umowę, która obowiązywać będzie do 2014 roku. Obrońca z Tunezji trafił do drużyny z al. Piłsudskiego na początku 2010 roku z tunezyjskiego Étoile Sportive du Sahel.

RTS Widzew Łódź podpisał umowę z firmą ESS Audio, wyłącznym przedstawicielem koncernu Harman w Polsce. W ramach kontraktu na stadionie Widzewa zainstalowany został profesjonalny system nagłośnienia trybun składający się z najwyższej jakości produktów m.in. firm JBL, Crown, AKG czy Soundcraft. Ponadto nowym partnerem medialnym klubu zostało Radio Planeta FM, należące do grupy Eurozet.

RTS Widzew Łódź SA podpisał nową umowę z Deante, producentem artykułów wyposażenia kuchni i łazienek. W ramach oferowanych świadczeń Widzew będzie reklamować swojego sponsora m.in. na stadionie i oficjalnej stronie www. W zamian Deante zwiększy swoje zaangażowanie finansowe w łódzki klub i będzie wspierać budowę ośrodka Akademii Futbolu w Bratoszewicach.

RTS Widzew Łódź podpisał nową umowę z marką Reusch, liderem w branży w zakresie opracowywania oraz sprzedaży rękawic i innego wyposażenia sportowego. Reusch obejmie indywidualnym kontraktem dwóch widzewskich bramkarzy: Macieja Mielcarza i Bartosza Kanieckiego. Będzie zaopatrywać klub nie tylko w rękawice, ale także w inne markowe akcesoria dla bramkarzy, w tym pianki, polówki, torby na rękawice, dresy treningowe czy bluzy reprezentacyjne.

Pierwsi kibice będą mogli założyć nową koszulkę meczową RTS Widzew Łódź już w dniu jej premiery na prezentacji drużyny, czyli 28 lipca - właśnie wtedy trafi ona do sprzedaży. Zaprojektowana na sezon 2011/2012 koszulka będzie kosztowała 100 zł. Tegoroczny model jest unikatowy w skali piłkarskiej ekstraklasy, ponieważ jedynie na widzewskiej koszulce znajdzie się dodatkowy napis. W miejscu, w którym inne drużyny mają tylko nazwę klubu, będzie widniało wymyślone przez jednego z kibiców hasło – Razem Tworzymy Siłę.

RTS Widzew Łódź rusza 22 lipca ze sprzedażą biletów na mecze rozgrywane w rundzie jesiennej sezonu 2011/2012. W pierwszej kolejności do nabycia będą bilety na hitowy mecz z Wisłą Kraków, a od 31 lipca rozpocznie się sprzedaż na pozostałe spotkania rundy. Kibice kupując bilety z wyprzedzeniem mogą korzystać ze zniżek, które będą atrakcyjniejsze niż w ubiegłym sezonie. Rabat 30% będzie obowiązywał na co najmniej 7 dni przed spotkaniem, a 20-procentowa zniżka w tygodniu poprzedzającym mecz. W dniu rozgrywek bilety będzie można nabyć już tylko w pełnej cenie. Klub nadal oferuje ponad 80% bonifikaty dla dzieci do lat 5 i seniorów powyżej 65 roku życia, zaś kobiety i dzieci do lat 14 oraz osoby, które wyrobią swój pierwszy KIK skorzystają z 65% upustu.