W sezonie 2011/2012 RTS Widzew Łódź powiększył liczbę partnerów biznesowych. Do grona partnerów klubu dołączyło aż kilkanaście nowych firm. W ramach współpracy z Widzewem najczęściej reklamowały się one na bandach LED zainstalowanych wokół boiska, w strefach VIP  oraz na stronie internetowej klubu. Ponadto, sponsorzy Widzewa chętnie korzystali też z pakietów Hospitality, które zapewniają najwyższy komfort oglądania widowisk sportowych na stadionie przy al. Piłsudskiego 138 w Łodzi.

Wśród nowych partnerów biznesowych w minionym sezonie znaleźli się między innymi Reusch, Magellan, T&M Solutions, Budimark, ISM i Inchem Polonia. Oprócz tego klub nawiązał współpracę z firmami: Vemat-2, Impall, Wyswietl.pl oraz Gross Sp. J., Paris Blue, MA-WIX i Marczak. Natomiast Radio Planeta FM dołączyło do grona patronów medialnych, obok telewizji Toya, portalu MMLodz.pl oraz halolodz.pl. Równolegle Widzew kontynuował współpracę z dotychczasowymi partnerami, tj. sponsorami głównymi - marką Harnaś i Urzędem Miasta Łodzi oraz sponsorem technicznym - VIGO. Kolejny już sezon klub wspierały też Deante, Coca-Cola, Zielona Architektura, Panta Plast, Fielmann, Dukos, Advert House, a także takie media jak, kutno.net.pl, plasterlodzki.pl, Skierniewickie.pl i 43bis.media.pl.

-  Chcieliśmy serdecznie podziękować naszym partnerom za współpracę z klubem w minionym sezonie. Szczególnie podziękowania należą się sponsorom, którzy są z nami już od dłuższego czasu i cały czas wspierają Widzew biznesowo. Jednocześnie cieszy bardzo fakt, że tak wiele nowych firm zaufało możliwościom Widzewa i postawiło na wspólną promocję z klubem  ­– mówi Marcin Ciącio, dyrektor sprzedaży RTS Widzew Łódź SA. - Sponsoring sportu coraz częściej wykorzystywany jest w strategii marketingowej wielu firm. Nic dziwnego, bo klub sportowy, taki jak Widzew ze swoją bogatą tradycją i dużym gronem wiernych kibiców, doskonale sprawdza się w budowaniu rozpoznawalności marki partnera i promowaniu jego pozytywnego wizerunku. Mamy nadzieję, że nasi partnerzy dostrzegając zalety współpracy z Widzewem, będą nas wspierać również w następnym sezonie, a obecny skład dodatkowo wzmocnią nowe firmy. Dlatego też tuż po zakończeniu rozgrywek rozpoczęliśmy rozmowy ze sponsorami na temat  kolejnego sezonu – zdradza Marcin Ciącio.