Ekstraklasa logo

Rozgrywki LOTTO Ekstraklasy już w marcu trafią na antenę Telewizji Polskiej. Platforma nc+ udzieliła sublicencji TVP na transmisję meczów w rundzie wiosennej, na co zielone światło dała Ekstraklasa S.A. W rezultacie w telewizji otwartej pokazywane będzie jedno spotkanie w każdej z ostatnich 11 kolejek bieżącego sezonu, równolegle do transmisji w nc+. Najbliższy mecz, który będzie można obejrzeć w TVP, to hit Wisła Kraków – Legia Warszawa zaplanowany na 31 marca.

Dachser logo

Dachser, międzynarodowy operator logistyczny, wystartował z codziennym połączeniem z Sosnowca do Padwy i Mediolanu. Dzięki uruchomionej ostatnio linii towary rodzimych eksporterów trafiają teraz w 48 godzin do odbiorców w północnych Włoszech, a w pozostałe rejony tego kraju w ciągu 72 godzin.

Sfinks logo

W stolicy otwarto nową restaurację sieci Sphinx, należącej do spółki Sfinks Polska. Lokal mieści się w Śródmieściu przy ulicy Kruczej 16/22 i jest prowadzony w modelu franczyzowym. Jest to już osiemnasta restauracja w Warszawie działająca pod szyldem Sphinx.

Porta logo

PORTA KMI POLAND, największy producent drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, otrzymała wyróżnienie w konkursie „Pomorski Pracodawca Roku 2018” w kategorii dużych przedsiębiorstw, czyli zatrudniających powyżej 250 pracowników. Firma została nagrodzona za tworzenie przyjaznego miejsca pracy oraz wkład w przedsiębiorczość i rozwój gospodarczy województwa pomorskiego.

Ekstraklasa logo

Już po raz drugi Ekstraklasa została doceniona za oryginalne i innowacyjne prowadzenie kanałów w social mediach. Podczas corocznej Gali Sportu i Biznesu przedstawiciele najpopularniejszej polskiej ligi odebrali Statuetkę DEMES za rok 2018.

Dachser logo

Eksport towarów z Polski do europejskich sieci DIY zrealizowany za pośrednictwem Dachser w 2018 r. podwoił się (102% r/r) pod względem liczby przesyłek. W tym samym okresie międzynarodowy operator logistyczny dostarczył do ponad 18 tys. marketów z branży budowlano-ogrodniczej na całym kontynencie łącznie około 6 mln przesyłek. 

Ekstraklasa logo

Ekstraklasa S.A. formalnie rozpoczyna etap sprzedaży audiowizualnych praw bukmacherskich na lata 2019/20 i 2020/21. Ich komercjalizacja to wspólny projekt spółki ligowej i platformy nc+,  głównego nadawcy telewizyjnego Ekstraklasy od 1995 roku. W pierwszej kolejności do złożenia ofert zostaną zaproszone licencjonowane firmy bukmacherskie działające na polskim rynku. Podpisanie umów z wyłonionymi w przetargu partnerami, jeśli zostaną oni wyłonieni, ma nastąpić do 30 kwietnia br. Do końca sezonu ligowa spółka zamierza też sprzedać prawa do pokazywania skrótów w telewizji i internecie oraz prawa międzynarodowe.

Dachser logo

 

Wystąpienie o numer EORI, przypisanie właściwych kodów produktom, zgromadzenie dokumentów czy porozumienie się zawczasu z zagranicznymi kontrahentami – to wskazówki operatora logistycznego Dachser, jak eksporterzy i importerzy mogą przygotować się na scenariusz tzw. twardego Brexitu.

Sfinks logo

Grupa Sfinks Polska, zarządzająca sieciami Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia Warki i WOOK otworzyła w Katowicach restaurację Fabryki Pizzy. Nowo powstały lokal serwujący dania kuchni włoskiej mieści się w jednej z kamienic w ścisłym centrum Katowic przy ul. Mariackiej 21 i jest prowadzony w modelu franczyzowym.

Porta logo

Rozpoczął się konkurs na najlepsze komentarze pod zgłoszeniami w ramach akcji organizowanej przez markę PORTA DRZWI „O!Twórz Mieszkanie”, której celem jest wyłonienie najpiękniejszego mieszkania w Polsce. Zadaniem uczestników jest opisanie, dlaczego najbardziej podoba im się biorące udział w akcji mieszkanie i jakie drzwi z Top Kolekcji Porta najlepiej by do niego pasowały. Do wygrania jest 10 kart prepaid o wartości 500 zł każda. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do 12 kwietnia 2019 roku.

Tikkurila logo

Tikkurila otrzymała złote godło, czyli najwyższe wyróżnienie w ogólnopolskim konkursie Laur Konsumenta 2019. Zwycięski tytuł został przyznany marce w kategorii „Farby” już kolejny rok z rzędu.

Dachser logo

Dachser, globalny operator logistyczny, wprowadził się do nowego oddziału w mieście Coimbra w Portugalii. Otworzenie kolejnego obiektu przełożyło się na trzykrotne zwiększenie powierzchni logistycznej w środkowej części kraju do ponad 6,3 tys. mkw.