frisco logo

Bio żywność coraz częściej trafia na wielkanocne stoły Polaków. Jak pokazują dane internetowego supermarketu Frisco.pl, sprzedaż eko warzyw, wyrobów nabiałowych czy wędlin zamówionych w tym e-sklepie była w okresie przedświątecznym w 2015 roku o niemal 10% wyższa niż w tym samym czasie rok wcześniej, a produkty ekologiczne znajdowały się w blisko co czwartym koszyku zakupowym. Popyt na ekologiczne jajka w ujęciu rok do roku zwiększył się wówczas o 28%, w przypadku eko kiełbas było to 18%. Jeszcze wyraźniejszy wzrost popularności zanotowała zaś bio rzodkiewka, której sprzedaż rok do roku podwoiła się. Rosnące zainteresowanie bio żywnością Frisco.pl obserwuje również przed tegorocznymi świętami. 

farby jedynka logo

Jedynka została po raz kolejny uznana za jedną z najsilniejszych marek w Polsce w kategorii „Remont i wykończenie domu - farby i lakiery” i otrzymała tytuł Superbrands Created in Poland 2015/2016. Oznacza to, że Jedynka należy do najbardziej rozpoznawalnych i najchętniej polecanych przez konsumentów marek w tej kategorii produktów dostępnych na rynku.

Dachser, jeden z największych operatorów logistycznych na świecie i jedyny oferujący profilowane branżowo usługi dla dostawców do marketów typu dom i ogród, zaprezentuje swoje kompleksowe propozycje dla sektora Do-It-Yourself na Międzynarodowych Targach Wyrobów Metalowych – Eisenwaren 2016. Imprezie towarzyszyć będzie bogaty program wydarzeń merytorycznych. Wezmą w nich również udział eksperci Dachser z całej Europy, którzy omówią temat usprawnień łańcucha dostaw dzięki zastosowaniu kodów kreskowych w standardzie NVE/SSCC. Targi Eisenwaren odbędą się w Kolonii w dniach 6-8 marca br.

Sphinx logo

Sieć restauracji Sphinx wprowadza do oferty „Nowości ze smakiem” inspirowane przyprawami, ziołami oraz produktami różnych kuchni świata. Nowości są prezentowane w formie wkładek do menu. Aktualna propozycja sześciu nowych dań została przygotowana na bazie składników charakterystycznych dla kuchni Ameryki Północnej. W ofercie znalazły się chili con carne, żeberka whiskey-BBQ, chili stek, krem z kukurydzy czy quesadilla w wersji dla wegetarian. W nowej odsłonie została zaprezentowana również shoarma - „Mexico”, wpisująca się w temat przewodni wkładki. Najnowsza oferta jest dostępna we wszystkich restauracjach Sphinx do 25 kwietnia br.

Dachser logo

Dachser, jeden z największych operatorów logistycznych na świecie, stworzył nową centralną jednostkę organizacyjną - Corporate Solutions, Research & Development. Do jej zadań należy rozwijanie globalnych rozwiązań logistycznych dedykowanych różnym branżom przemysłowym. Nowa jednostka będzie również integrować działania badawcze i rozwojowe Dachser w zakresie usług logistycznych, przy ścisłej współpracy z działami Corporate Strategy & Development oraz Corporate IT. Na czele Corporate Solutions, Research & Development stanął Stefan Hohm, doświadczony manager Dachser, który przez ostatnie siedem lat prowadził centrum logistyczne w Hof w Niemczech.

Dachser logo

Dachser, jeden z największych operatorów logistycznych na świecie, osiągnął najlepszy wynik wśród marek logistycznych w Rankingu Wizerunku 2016 opublikowanym przez niemieckie czasopismo branżowe „Verkehrsrundschau". Dachser jako jedyna firma logistyczna zwyciężył bowiem w dwóch kategoriach: „Przewozy całopojazdowe i drobnicowe" oraz „Logistyka towarów konsumpcyjnych i artykułów spożywczych" zdobywając nagrody Image Awards.

Kompap z agencją Practum

Kompap, spółka giełdowa z branży poligraficznej, powierzyła obsługę PR i IR Practum Consulting. Agencja będzie prowadzić biuro prasowe Kompapu oraz koordynować relacje z rynkiem kapitałowym. Przygotuje też nową stronę internetową spółki.

Sieć restauracji Sphinx otworzyła swój drugi lokal w Gorzowie Wielkopolskim. Mieści się on w galerii handlowej NoVa Park przy ulicy Przemysłowej 2. Na gości czeka szeroki wybór dań kuchni orientalnej i międzynarodowej, w tym popularna shoarma.

Dachser, jeden z największych operatorów logistycznych na świecie, otworzył własną agencję celną, która świadczy kompleksowe usługi odpraw towarów przywożonych do Polski i wywożonych z naszego kraju przez operatora. Klienci Dachser mogą korzystać z odpraw celnych w procedurze uproszczonej, procedury tranzytu i odpraw przy wykorzystaniu technologii informatycznych. Agencja obsługuje każdego rodzaju podmioty - zarówno duże korporacje, jak i indywidualnych przedsiębiorców.

Dachser, jeden z największych operatorów logistycznych na świecie i jedyny oferujący profilowane branżowo usługi dla dostawców do marketów typu Do-It-Yourself, podczas 16. Międzynarodowego Kongresu BHB wskazywał najistotniejsze wyzwania stojące przed firmami logistycznymi obsługującymi przedsiębiorstwa z sektora dom i ogród oraz dzielił się  globalnymi doświadczeniami z zakresu logistyki DIY. W samej tylko Europie Dachser codziennie dostarcza produkty do 18 000 marketów budowalnych. W ramach usługi Dachser DIY Logistics oferuje nie tylko transport produktów do marketów, ale również szereg usług dodatkowych związanych z odpowiednią ekspozycją i promocją towarów w sieciach DIY oraz obsługę zwrotów i magazynowania produktów sezonowych.

Tikkurila Polska, jeden z wiodących producentów farb dekoracyjnych i przemysłowych na polskim rynku, podpisała umowę z Practum Consulting na obsługę public relations marek Tikkurila, Beckers i Jedynka. Agencja będzie prowadzić PR produktowy oraz obsługiwać biuro prasowe tych brandów.

Dachser, jeden z największych operatorów logistycznych na świecie, powierzył działania wizerunkowe w Polsce agencji Practum Consulting. Będzie ona prowadzić PR korporacyjny i produktowy na rzecz Dachser oraz obsługiwać biuro prasowe operatora.