Zaledwie co trzeci Polak (37%) postrzega swoje życie w jasnych lub kolorowych barwach, ponad połowa (51%) uważa je za stonowane, szaro-bure lub wręcz widzi je w czarnych kolorach – wynika z badania „Barwy życia Polaków”, zrealizowanego prze TNS na zlecenie marki Beckers. Jednocześnie, aż 72% Polaków deklaruje, że ich życiu mogłoby dodać barw szczęście i zdrowie bliskich. Dopiero na drugim miejscu znalazła się duża wygrana  w ”totka”– byłaby ona powodem do radości dla 63% Polaków. Aż 53% mieszkańców naszego kraju uznałoby swoje życie za bardziej kolorowe dzięki wyjazdowi na wakacje.

Na gastronomicznej mapie Olsztyna pojawiła się nowa restauracja popularnej sieci Chłopskie Jadło. Jej specjalnością jest tradycyjna polska kuchnia w smacznej, lżejszej odsłonie. To pierwszy lokal działający pod tym szyldem w stolicy Warmii i Mazur. Restauracja mieści się w samym sercu Olsztyna, przy ul. Stare Miasto 3.

Tikkurila po raz kolejny znalazła się w gronie laureatów konkursu Budowlana Marka Roku i otrzymała brązowe wyróżnienie w kategorii  „Farby dekoracyjne wewnętrzne". Tytuł został przyznany na podstawie wyników ogólnopolskiego badania opinii i preferencji prowadzonego wśród przedstawicieli firm wykonawczych.

Sphinx i Chłopskie Jadło, sieci należące do Sfinks Polska, wprowadzają nowe wkładki do menu. Na gości restauracji Sphinx czekają "Nowości ze smakiem kurek i koperku", zaś klienci Chłopskiego Jadła spróbować mogą sezonowych propozycji z oferty "Rabarbar, kurki i młode warzywa".

KRGiC logo

Krajowa Rada Gastronomii i Cateringu włączyła się do akcji „Popieram Loterię” organizowanej w ramach Narodowej Loterii Paragonowej Ministerstwa Finansów. Jednocześnie chcąc promować równą konkurencję na rynku gastronomicznym, KRGiC zachęca wszystkich zrzeszonych w niej członków do zaangażowania się w tę inicjatywę.  

OZGraf, należący do czołowych drukarń dziełowych w Polsce, już po raz czwarty uhonorował najlepsze książki spośród wydrukowanych w swoich zakładach w minionym roku. Uroczyste rozdanie nagród odbyło się podczas corocznej konferencji organizowanej przez OZGraf dla wydawców z Polski i Europy. W tym roku jej tematem przewodnim były trendy na europejskim rynku wydawniczym.

Jak samodzielnie zabrać się do renowacji tarasu, przemalować glazurę w kuchni, odświeżyć metalową ramę łóżka czy stworzyć kreatywny pokój dla malucha lub nastolatka? Tikkurila na swoim kanale na YouTube opublikowała serię nowych filmów instruktażowych, w których eksperci prezentują krok po kroku, jak fachowo dokonać znaczącej zmiany w mieszkaniu lub wokół domu, przemalowując ściany z wykorzystaniem różnorodnych efektów czy remontując stare meble. Kluczem do sukcesu jest każdorazowo dobry pomysł, właściwy dobór produktów i odpowiednie przygotowanie powierzchni przed malowaniem.

Zwyczajne Walne Zgromadzenie Kompap SA podjęło uchwałę ws. wypłaty dywidendy w wysokości 0,20 zł na jedną akcję. W ten sposób decyzją ZWZ do akcjonariuszy trafi łącznie 936 099,20 zł z kapitału zapasowego spółki. Na dzień ustalenia prawa do dywidendy wyznaczono 1 września br., a na dzień jej wypłaty - 22 września br.  

Dachser, jeden z największych operatorów logistycznych na świecie, otworzył nowe biuro w Minneapolis. To czwarty oddział Dachser USA Air & Sea Logistics po Chicago, St. Louis i Cincinnati zlokalizowany w Środkowo-Zachodnich Stanach Zjednoczonych. Do 2020 roku Dachser planuje otworzyć 25 oddziałów w 11 lokalizacjach w USA.

Ruszyła kampania telewizyjna marki Beckers. Spoty pod hasłem przewodnim „Beckers… i życie nabiera barw” emitowane są od 6 czerwca w stacjach ogólnopolskich i na kanałach tematycznych. Stworzeniem kreacji zajął się Discovery Media Brand Partnership, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Jakość farb Jedynka została po raz kolejny doceniona przez konsumentów i uhonorowana brązowym godłem Konsumencki Lider Jakości 2016 w kategorii „farby zewnętrzne.” Oddając głos na produkty Jedynka klienci podkreślali przede wszystkim ich trwałość, atrakcyjne kolory, dobre krycie i przystępną cenę.

Restauracje Sphinx uruchomiły pierwszy lokal sieci w Sopocie. Znajduje się na terenie nowoczesnego kompleksu „Sopot Centrum” połączonego z dworcem kolejowym, który powstał w pobliżu słynnego deptaka przebiegającego ulicą Bohaterów Monte Cassino. Jest to obecnie największy Sphinx działający w Trójmieście. Lokal mieści się w budynku hotelowym pełniąc jednocześnie funkcję restauracji hotelowej. Nowa restauracja prowadzona jest w systemie operatorskim.