Public Relations

Złożoność i zmienność to codzienne uwarunkowania PR, w których konsultanci Practum czują się jak ryby w wodzie. To bowiem cechy nieodłącznie związane z procesami zachodzącymi w organizacjach i ich otoczeniu, w ramach których od lat realizujemy skuteczne programy public relations pozwalające na budowanie i utrzymywanie dialogu, wzajemnego zrozumienia i zaufania. Jako praktycy z wieloletnim doświadczeniem, efektywnie doradzamy i zarządzamy działaniami PR w przedsiębiorstwach i organizacjach reprezentujących różnorodne branże. Wiemy jak prowadzić komunikację z mediami, a także pracownikami, klientami, partnerami biznesowymi czy grupami społecznymi. Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie, skrupulatnie analizujemy sytuację i identyfikujemy możliwości budowania pozytywnego wizerunku. Jesteśmy specjalistami w wielu sferach public relations m.in. PR korporacyjnym, produktowym, sportowym, CSR czy komunikacji kryzysowej. Prowadzimy relacje z tradycyjnymi mediami jak również w obszarze mediów społecznościowych. Strategiczne podejście, ścisłe ukierunkowanie na cele Klienta, dbałość o szczegóły i precyzja realizacji to cechy wyróżniające prowadzone przez nas działania Public Relations.
Relacje z mediami

To nam zależy, by prowadzone przez nas działania z zakresu relacji z mediami przynosiły wymierne, pozytywne efekty. Nasza wiedza i wieloletnie doświadczenie w dziedzinie media relations zdobywane w wielu branżach i przy różnych kampaniach sprawiają, że jesteśmy ekspertami w tym obszarze. Wiemy, co i jak mówić, by było to zauważalne i ciekawe. Dlatego to my podejmujemy inicjatywę i podpowiadamy Klientowi, jak wykorzystać potencjał - czasem utajony - drzemiący w firmie. Dbamy też o wszelkie szczegóły, które mają zapewnić sukces prowadzonych przez nas działań.
Podstawą naszej pracy jest przemyślana koncepcja, szczegółowy plan działań, precyzyjny wybór mediów i dziennikarzy, odpowiednio dobrane narzędzia, a przede wszystkim umiejętność ich wykorzystania i szybkiego dostosowania się do nowych okoliczności. Solidnie i z dbałością o detale przygotowujemy materiały prasowe, skutecznie organizujemy konferencje i aranżujemy wywiady. Znamy dobrze świat mediów i wiemy jak efektywnie współpracować z dziennikarzami.
Nagrody

2015

2015

2014

2013
Kampanie z zakresu public relations, investor relations i komunikacji kryzysowej realizowane przez konsultantów Practum wielokrotnie zyskiwały uznanie w konkursach PR w Polsce i za granicą. Były nagradzane w międzynarodowych konkursach IPRA Golden World Awards, SABRE Awards, International Stevie Awards, jak również w najważniejszym konkursie PR w Polsce - Złote Spinacze.
Agencja Practum zwyciężyła w prestiżowym konkursie IPRA Golden World Awards for Excellence 2015 organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations. Nagrodę otrzymała w kategorii „Kampania NGO – Agencja” za projekt non-profit „Piłka w grze o zdrowie kobiet” promujący „Dzień Przyjaciół Piłki Nożnej 2014” i akcję „Razem Wygrywamy z Rakiem Piersi”. Były one realizowane wspólnie z Fundacją „Piłka jest Piękna” oraz Federacją Stowarzyszeń „Amazonki”.
IPRA Golden World Award to już kolejne wyróżnienie przyznane za ten program. W maju 2015 roku agencja Practum zdobyła statuetkę Gold SABRE Award 2015 w kategorii geograficznej „The Baltic”.
Kampania została zakwalifikowana również do finału PR Daily’s Nonprofit PR Awards 2015.
Wcześniej uznanie znajdowały również takie realizowane przez nas programy public relations i investor relations jak "Sfinks Polska kontra Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów" - brązowa statuetka Stevie® 2014 w międzynarodowym konkursie - International Business Awards w kategorii „Komunikacja lub kampania PR roku – komunikacja kryzysowa” oraz wyróżnienie Złoty Spinacz 2013 w kategorii "Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa", „Sukces wezwania Dalkia Polska na Praterm” – wyróżnienie w konkursie Złote Spinacze 2008, „Widzew Łódź w walce o praworządność w procesach dyscyplinarnych PZPN” - wyróżnienie w konkursie Złote Spinacze 2008, „CEDC w drodze po Polmos Białystok” - Złoty Spinacz 2006.
Frisco.pl z nową kampanią w metrze

Frisco.pl rozpoczyna kampanię marketingową wokół wiosennego konkursu organizowanego pod hasłem "Wygraj rok zakupów".
(...)
Za zakup mediów odpowiada Sales&More, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: retail360.pl, 8 kwietnia 2014
Internetowe Frisco z nową kampanią w metrze

Frisco.pl rozpoczyna kampanię marketingową wokół wiosennego konkursu organizowanego pod hasłem "Wygraj rok zakupów".
(...)
Poza metrem konkurs promowany jest na citylightach, a także poprzez działania BTL i PR.
(...)
Za zakup mediów odpowiada Sales&More, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: marketing.org, 7 kwietnia 2014
http://marketing.org.pl/index.php/go=2/act=4/did=0/aid=m53424a7547229
Internetowe Frisco.pl z nową kampanią w metrze. "Wygraj rok zakupów"

Frisco.pl rozpoczyna kampanię marketingową wokół wiosennego konkursu organizowanego pod hasłem "Wygraj rok zakupów".
(...)
Kampania marketingowa wokół konkursu obejmuje grafiki po obu stronach stacji Centrum, a także około 100 citylightów zlokalizowanych na przystankach komunikacji miejskiej i ścianach budynków w różnych częściach Warszawy. Poza outdoorem informacje o akcji znajdą się jeszcze w internecie, m.in. na popularnych portalach internetowych jak Onet.pl, Interia.pl czy Gazeta.pl oraz w social media. Dodatkowo w ramach kampanii rozsyłane będą mailingi do zewnętrznych baz danych. Za zakup mediów odpowiada Sales&More, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: media2.pl, 3 kwietnia 2014
Frisco.pl rozpoczyna kampanię marketingową w metrze

Frisco.pl rozpoczyna kampanię marketingową wokół wiosennego konkursu organizowanego pod hasłem "Wygraj rok zakupów".
(...)
Za zakup mediów odpowiada Sales&More, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: epr.pl, 3 kwietnia 2014
http://www.epr.pl/friscopl-rozpoczyna-kampanie-marketingowa-w-metrze,informacje-lokalne,42423,1.html
Internetowe Frisco z nową kampanią w metrze

Frisco.pl rozpoczyna kampanię marketingową wokół wiosennego konkursu organizowanego pod hasłem "Wygraj rok zakupów". W ramach akcji ściany stacji Centrum warszawskiego metra zostały wyklejone grafikami, na których znalazło się ponad 20 promocyjnych artykułów.
(...)
Za zakup mediów odpowiada Sales&More, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: signs.pl, 3 kwietnia 2014
http://www.signs.pl/internetowe-frisco-z-nowa-kampania-w-metrze,21284,artykul.html