Tikkurila prezentuje nowatorski sposób testowania kolorów

Zachlapane podłogi, ręce, ubrania i wielokolorowe ściany? Tak wcale nie musi wyglądać testowanie różnych kolorów farb w domowych pomieszczeniach. Z Tikkurila ColorTester dopasowywanie nowych barw do wnętrz może być łatwe, czyste i przyjemne. To unikalne próbki koloru w postaci samoprzylepnej folii, które można przyklejać na ścianie, bez obaw że ją pobrudzą czy pozostawią na niej ślad. Dzięki możliwości wielokrotnego użycia można przylepiać je w różnych pomieszczeniach, by wybrać miejsce, gdzie dany odcień będzie prezentował się najlepiej.
Kobiety nie gustują w małej czarnej

Zaledwie 14% kobiet podobają się czarne sukienki u innych pań – wynika z badania zrealizowanego przez TNS Polska na zlecenie marki farb Beckers. Ubiera się w nie nieco więcej, bo 19% przedstawicielek płci pięknej. Definitywnie jednak Polki preferują jasne sukienki (42%), w tym pastelowe (delikatny róż, niebieski czy zieleń) - 22% oraz białe, écru lub beżowe - 20%. Na suknię w kontrastowych zestawieniach decyduje się co dziewiąta mieszkanka naszego kraju (11%), a na posiadającą intensywną barwę, jak ostry czerwony, niebieski, zielony czy żółty co czternasta badana (7%). Polki preferują też jasne bluzki (49%), a nawet torebki (35%) oraz rajstopy i skarpetki (42%). Tylko w przypadku płaszczy i kurtek wygrywa praktyka – na ciemne kolory stawia 36% kobiet, choć wciąż niemal tyle samo (35%) wybiera wierzchnie okrycia w jasnych barwach. Panowie są bardziej konserwatywni w doborze kolorów - najczęściej decydują się na ciemne odcienie wybierając dla siebie zarówno elementy stroju i dodatki, jak i samochody.
Beckers na antenie TV w „Domowych Rewolucjach”

Marka Beckers pojawi się w programie telewizyjnym „Domowe Rewolucje” prowadzonym przez Dorotę Szelągowską. Pod nadzorem znanej projektantki wnętrz ekipa remontowa wykorzystywać będzie farby Beckers do przeprowadzenia metamorfoz w mieszkaniach bohaterów. Program emitowany jest na kanale tematycznym HGTV Home & Garden. Premiera najbliższego odcinka odbędzie się w sobotę 14 stycznia o godz. 22.00.
Co siódmy Polak przeważnie dostaje nudne prezenty na święta

Co siódmy Polak (14%) przyznaje, że na Boże Narodzenie zawsze lub często otrzymuje nudne, nieciekawe prezenty – wynika z badania zrealizowanego przez TNS Polska na zlecenie marki farb Beckers. Pod choinką zdecydowanie królują jednak podarunki bezpieczne. Aż 60% badanych zadeklarowało, że przy okazji świąt za każdym razem lub zazwyczaj dostaje upominki praktyczne, 59% – w bezpiecznych kolorach, a 54% - w uniwersalnym wzornictwie, mogącym odpowiadać wielu osobom. Bardziej oryginalne prezenty są już znacznie rzadsze. Przykładowo upominki w zdecydowanych barwach zawsze lub często trafiają tylko do 28% Polaków, nietypowe, o których sami by nie pomyśleli do 26%, a ekstrawaganckie, które pozwalają wyróżnić się z tłumu zaledwie do 20%.
Przytulne domowe wnętrza na chłodniejsze wieczory

Szaruga za oknem zdecydowanie nie sprzyja wieczornym wyjściom. Dlatego w jesienno-zimowym okresie dużo chętniej zaszywamy się we własnych czterech kątach. Dzięki Tikkurila można wykreować przytulne wnętrze, które w chłodniejsze dni będzie dodatkowo zachęcać do błogiego wypoczynku w domowym zaciszu. Do tego puszysty koc, gorąca herbata lub czekolada oraz wygodna kanapa i udany wieczór gwarantowany.
Polacy mało ekologiczni - tylko połowa segreguje śmieci

Segregowanie śmieci deklaruje tylko 54% Polaków, choć i tak jest to największy odsetek spośród różnych proekologicznych zachowań - wynika z badania zrealizowanego przez TNS na zlecenie marki farb Beckers. Rzadziej niż co drugi mieszkaniec Polski (48%) oszczędza wodę czy energię, a zaledwie co czwarty (24%) stosuje produkty wielokrotnego użytku. Jednocześnie tylko 8% Polaków maluje wnętrza ekologicznymi farbami, zaledwie 7% kupuje eko żywność i tyle samo używa ekologicznych kosmetyków. Jeszcze mniej - 6% - korzysta z przyjaznych środowisku środków piorących.
Proekologiczne zachowania kobiet - co druga Polka segreguje śmieci

Segregowanie śmieci deklaruje tylko 54% Polek, choć i tak jest to największy odsetek spośród różnych proekologicznych zachowań - wynika z badania zrealizowanego przez TNS na zlecenie marki farb Beckers. Dokładnie co druga kobieta w Polsce (50%) oszczędza wodę czy energię, a co czwarta (25%) stosuje produkty wielokrotnego użytku. Jednocześnie po 9% Polek kupuje eko żywność i używa ekologicznych kosmetyków, a jeszcze mniej – po 7% - maluje wnętrza ekologicznymi farbami i korzysta z przyjaznych środowisku środków piorących.
Jedynka w kolejnym sezonie programu „Nasz Nowy Dom”

Marka Jedynka po raz kolejny została partnerem telewizyjnego programu „Nasz Nowy Dom”. W wybranych odcinkach najnowszego sezonu pod okiem Katarzyny Dowbor domy uczestników programu zostaną odnowione farbami Jedynka Perfekcyjna Biel oraz Jedynka Ogród Barw. Kolejny program z produktami polskiej marki będzie można obejrzeć w Polsacie w czwartek 27 października o godz. 20.05. Poprzednie odcinki dostępne są na IPLA.