Tikkurila logo

Ponad 60 studentów weźmie udział w warsztatach „Farby w architekturze” prowadzonych przez ekspertów Tikkurila na Wydziałach Architektury Wnętrz Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie i Warszawie. Zajęcia będą doskonałą  okazją, by zapoznać się z produktami marki do malowania i dekoracji różnego rodzaju powierzchni i sprawdzić w praktyce ich zastosowanie.  Współpraca Tikkurila z uczelniami artystycznymi trwa już kilka lat, w ciągu których udało się przeszkolić kilkuset studentów.         

Z początkiem września startuje nowy, czwarty już sezon popularnego programu wnętrzarskiego „Domowe Rewolucje”. Dorota Szelągowska ponownie podejmie się przemiany niemodnie lub niepraktycznie urządzonych mieszkań i sprawi, że staną się one przytulne, nowoczesne oraz funkcjonalne. Uznana dekoratorka do metamorfozy wnętrz używać będzie  m.in. farb marki Tikkurila. Pierwszy odcinek programu zostanie wyemitowany na antenie HGTV Home & Garden w piątek, 6 września, o 22:00.

Marka Tikkurila została podwójnie uhonorowana w tegorocznej edycji ogólnopolskiego rankingu Budowlana Marka Roku. Otrzymała tytuł Srebrnej Budowlanej Marki Roku w kategorii "Farby dekoracyjne wewnętrzne", a także wyróżnienie w kategorii "Farby dekoracyjne zewnętrzne". Najbardziej cenione i zaufane marki budowlane wyłonione zostały na podstawie głosów oddanych przez fachowców.

Tikkurila logo

Tikkurila otrzymała złote godło, czyli najwyższe wyróżnienie w ogólnopolskim konkursie Laur Konsumenta 2019. Zwycięski tytuł został przyznany marce w kategorii „Farby” już kolejny rok z rzędu.

Tikku logo

Na antenę HGTV Home & Garden powraca popularny, wnętrzarski program telewizyjny „Domowe rewolucje”. W  nowym, trzecim sezonie Dorota Szelągowska w roli prowadzącej będzie odmieniać stare, mało funkcjonalne mieszkania i korzystając m. in. z produktów Tikkurila stworzy zachwycające, zgodne z najnowszymi trendami wnętrza. Premierowy odcinek sezonu już 5 października o godz. 22.00 na kanale HGTV Home & Garden, zaś 7 października o godz. 18.00 w TVN.

Beckers logo

Ruszyła kampania radiowa promująca wakacyjny konkurs marki farb Beckers „Uchwyć barwy lata”, w których do wygrania jest blisko 120 nagród. Spoty w ramach akcji emitowane są w głównych ogólnopolskich stacjach radiowych. Wspierają je również działania na portalach internetowych i w mediach społecznościowych marki. Kampania trwa do czasu zakończenia konkursu, tj. do 12 sierpnia 2018 r. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Arena Media.

Tikku logo

Tikkurila po raz kolejny z rzędu została doceniona w ogólnopolskim rankingu Budowlana Marka Roku. W tegorocznej edycji otrzymała brąz w kategorii „Farby dekoracyjne wewnętrzne” dołączając do grona najbardziej cenionych przez wykonawców marek. Nagroda została przyznana na podstawie wyników badań rynkowych przeprowadzonych wśród firm budowlanych i wykonawczych.

Beckers logo

Wystartowała kampania telewizyjna marki Beckers promująca nową kolekcję farb - Beckers Designer Collection. Spoty emitowane są w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Za kreację odpowiada agencja Wiernik Pro, zakupem mediów zajął się natomiast dom mediowy Arena Media.