Tikkurila przeszkoli studentów ASP w Krakowie i Warszawie

Ponad 60 studentów weźmie udział w warsztatach „Farby w architekturze” prowadzonych przez ekspertów Tikkurila na Wydziałach Architektury Wnętrz Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie i Warszawie. Zajęcia będą doskonałą okazją, by zapoznać się z produktami marki do malowania i dekoracji różnego rodzaju powierzchni i sprawdzić w praktyce ich zastosowanie. Współpraca Tikkurila z uczelniami artystycznymi trwa już kilka lat, w ciągu których udało się przeszkolić kilkuset studentów.
Farby Tikkurila odmienią wnętrza w nowym sezonie „Domowych Rewolucji”

Z początkiem września startuje nowy, czwarty już sezon popularnego programu wnętrzarskiego „Domowe Rewolucje”. Dorota Szelągowska ponownie podejmie się przemiany niemodnie lub niepraktycznie urządzonych mieszkań i sprawi, że staną się one przytulne, nowoczesne oraz funkcjonalne. Uznana dekoratorka do metamorfozy wnętrz używać będzie m.in. farb marki Tikkurila. Pierwszy odcinek programu zostanie wyemitowany na antenie HGTV Home & Garden w piątek, 6 września, o 22:00.
Tikkurila Srebrną Budowlaną Marką Roku 2019

Marka Tikkurila została podwójnie uhonorowana w tegorocznej edycji ogólnopolskiego rankingu Budowlana Marka Roku. Otrzymała tytuł Srebrnej Budowlanej Marki Roku w kategorii "Farby dekoracyjne wewnętrzne", a także wyróżnienie w kategorii "Farby dekoracyjne zewnętrzne". Najbardziej cenione i zaufane marki budowlane wyłonione zostały na podstawie głosów oddanych przez fachowców.
Farby Tikkurila z tytułem Złoty Laur Konsumenta 2019

Tikkurila otrzymała złote godło, czyli najwyższe wyróżnienie w ogólnopolskim konkursie Laur Konsumenta 2019. Zwycięski tytuł został przyznany marce w kategorii „Farby” już kolejny rok z rzędu.
Nowy sezon „Domowych rewolucji” z Tikkurila

Na antenę HGTV Home & Garden powraca popularny, wnętrzarski program telewizyjny „Domowe rewolucje”. W nowym, trzecim sezonie Dorota Szelągowska w roli prowadzącej będzie odmieniać stare, mało funkcjonalne mieszkania i korzystając m. in. z produktów Tikkurila stworzy zachwycające, zgodne z najnowszymi trendami wnętrza. Premierowy odcinek sezonu już 5 października o godz. 22.00 na kanale HGTV Home & Garden, zaś 7 października o godz. 18.00 w TVN.
Startuje kampania radiowa Beckers wokół wakacyjnego konkursu

Ruszyła kampania radiowa promująca wakacyjny konkurs marki farb Beckers „Uchwyć barwy lata”, w których do wygrania jest blisko 120 nagród. Spoty w ramach akcji emitowane są w głównych ogólnopolskich stacjach radiowych. Wspierają je również działania na portalach internetowych i w mediach społecznościowych marki. Kampania trwa do czasu zakończenia konkursu, tj. do 12 sierpnia 2018 r. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Arena Media.
Brązowa Budowlana Marka Roku 2018 dla Tikkurila

Tikkurila po raz kolejny z rzędu została doceniona w ogólnopolskim rankingu Budowlana Marka Roku. W tegorocznej edycji otrzymała brąz w kategorii „Farby dekoracyjne wewnętrzne” dołączając do grona najbardziej cenionych przez wykonawców marek. Nagroda została przyznana na podstawie wyników badań rynkowych przeprowadzonych wśród firm budowlanych i wykonawczych.
Rusza kampania telewizyjna dla nowej kolekcji farb Beckers

Wystartowała kampania telewizyjna marki Beckers promująca nową kolekcję farb - Beckers Designer Collection. Spoty emitowane są w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Za kreację odpowiada agencja Wiernik Pro, zakupem mediów zajął się natomiast dom mediowy Arena Media.