Osoby planujące remonty i poszukujące w związku z tym wskazówek kolorystycznych mogą teraz bez wychodzenia z domu i całkowicie bezpłatnie, skorzystać z usług profesjonalnych designerów, a wszystko dzięki poradom organizowanym przez Tikkurila. Kalendarz konsultacji online z designerem oferowanych przez tę markę dostępny jest w serwisie https://www.estudiokoloru.pl/porada-designera/porada-designera-online

tikkurila logo

Kolory we wnętrzach nie tylko odzwierciedlają nasz charakter, ale wpływają też na odczuwane emocje. Z ich pomocą możemy budować poczucie bezpieczeństwa i nadziei oraz wpłynąć na dobre nastroje domowników. Kierując się tymi zasadami, marka Tikkurila zaprezentowała najnowszą kolekcję Color Now 2021, pełną kolorystycznych inspiracji na wejście w nadchodzący rok z nową, pozytywną energią i nastawieniem na lepsze jutro.

tikkurila logo

Tikkurila zaprezentowała kolor roku 2021 – został nim delikatny i podnoszący na duchu błękit Y354 Cumulus. Odcień ten, wybrany przez ekspertów Tikkurila, nawiązuje do odradzającej się nadziei i poczucia wspólnoty w tworzeniu lepszego jutra. „Głowa do góry. Przyszłość maluje się w jasnych barwach” – oto przekaz, który reprezentuje Y354 Cumulus.

Tikkurila logo

Już w wakacje „Domowe Rewolucje” będzie można oglądać na antenie głównej TVN. Znana projektantka Dorota Szelągowska przy wykorzystaniu farb Tikkurila przeprowadzi spektakularne metamorfozy w domach bohaterów wnętrzarskiego programu. Odcinki czwartego sezonu pokazywane będą w każdą sobotę o godz. 17.00 w TVN. Najbliższa emisja już 20 czerwca.

Jedynka logo

Marka farb Jedynka rozpoczyna ogólnopolską loterię – „Numer 1 w domu. Jedynka!”, w której do zdobycia są nagrody o łącznej wartości blisko 100 tys. zł. Główną wygraną stanowi samochód Opel Corsa Elegance wraz ze spersonalizowanym pakietem ubezpieczeniowym, zaś w ramach comiesięcznych i cotygodniowych nagród przewidziano karty premiowe z doładowaniem w wysokości 2 tys. zł i 500 zł. Loteria obejmuje 15 losowań. Pierwsze z nich odbędzie się już 25 czerwca br., ostatnie zaś 3 września br. By wziąć w nich udział wystarczy kupić jeden produkt z oferty Jedynka i zarejestrować się na stronie loterii.

Tikkurila logo

Osobiste przeżycia przywołujące miłe wspomnienia, mogą być doskonałym motywem przewodnim do stworzenia wyjątkowego, bardzo indywidualnego wnętrza. Serią filmów przedstawiających  historie różnych osób Tikkurila podpowiada, jak szczęśliwe chwile przenieść do domowych przestrzeni i w ten sposób zatrzymać je na dłużej. Inspiracją do zmiany może być odpowiedź na pytanie: „Jaki kolor ma Twoja historia?”

Beckers logo

Rozpoczęła się kampania marki Beckers prezentująca ściany naszych domów jako piękne tło dla codziennego życia. Od 1 czerwca br. 30-sekundowe spoty reklamowe będą emitowane w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz na wybranych kanałach tematycznych.

Tikkurila

Tikkurila została nagrodzona złotym godłem w plebiscycie Laur Konsumenta 2020 w kategorii „Farby”. Jest to kolejne z rzędu zwycięstwo marki w tym prestiżowym ogólnopolskim konkursie.