Dachser logo

Dachser, jeden z wiodących globalnych operatorów logistycznych, rozpoczyna budowę nowego oddziału w Neumünster w Szlezwiku-Holsztynie, najbardziej wysuniętym na północ kraju związkowym Niemiec. Powstanie tam terminal przeładunkowy dla towarów przemysłowych i żywności. Warta 17,4 mln euro inwestycja ma zostać sfinalizowana w trzecim kwartale 2020 r.

Ekstraklasa logo

Ekstraklasa S.A. nawiązała współpracę z youtube’owym kanałem „Foot Truck” należącym do grupy Abstra. W rezultacie będą na nim pojawiać się filmy przybliżające kibicom kulisy rozgrywek PKO Bank Polski Ekstraklasy. „Foot Truck” jest jednym z najszybciej rozwijających się piłkarskich kanałów YouTube w Polsce. Jego twórcami są Łukasz Wiśniowski i Jakub Polkowski, od lat związani z dziennikarstwem sportowym.

Dachser logo

Dachser, globalny operator logistyczny, prowadzi badania nad możliwościami wykorzystania koncepcji takich jak IoT (Internet rzeczy) czy uczenia maszynowego   do zarządzania łańcuchami dostaw. Międzynarodowa firma od początku swego istnienia przywiązuje dużą wagę do innowacyjności. Operator odgrywał kluczową rolę m.in. przy wdrożeniu nadwozi wymiennych w latach 70. czy rozpowszechnieniu kodów kreskowych na paletach w ostatniej dekadzie XX wieku. Cel tych działań zawsze jest taki sam: zapewnienie najsprawniejszej obsługi logistycznej przy maksymalnej kontroli na każdym etapie łańcucha dostaw.

Dachser logo

Dachser przeprowadza testy samochodów ciężarowych zasilanych gazem ziemnym w warunkach rzeczywistych. Wyniki uzyskane w niemieckim Karlsruhe pokazują, że LNG (skroplony gaz ziemny) może stanowić alternatywę dla oleju napędowego nawet w przypadku tras długodystansowych. Warunkiem jest jednak rozbudowa infrastruktury tankowania tego paliwa.

Ekstraklasa logo

Stihl, światowy producent zmechanizowanego sprzętu do pracy w parku, lesie i ogrodzie, został oficjalnym partnerem PKO Bank Polski Ekstraklasy. W ramach współpracy z ligową spółką, Stihl będzie promowany w trakcie rozgrywek i wprowadzi do sprzedaży serię oficjalnych produktów Ekstraklasy. 

Dachser logo

Dachser, jeden z wiodących operatorów logistycznych, zwiększył powierzchnię krajowych oddziałów o blisko 40% w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Firma, która w Polsce specjalizuje się w obsłudze eksportu, rozbudowała m.in. terminale przeładunkowe i obecnie dysponuje ok. 48 tys. mkw. powierzchni operacyjnej. Tymczasem w toku są kolejne inwestycje – we Wrocławiu i w podłódzkim Strykowie. Powiększanie oddziałów wynika z rozwoju biznesu Dachser w Polsce. W 2018 r. firma zwiększyła obroty o 16%, do ponad 451 mln zł, a liczba przewiezionych przesyłek wzrosła o 15%, do 1,56 mln.

Ekstraklasa

PKO Bank Polski Ekstraklasa zaprezentowała nową oprawę graficzną meczów. Od najbliższego sezonu zaczynającego się w piątek 19 lipca, przed każdym ligowym spotkaniem kibice będą mogli obejrzeć całkowicie zmienioną czołówkę telewizyjną. Nową oprawę zyskały też wszystkie grafiki meczowe. Wprowadzana wizualizacja graficzna PKO Bank Polski Ekstraklasy powstała we współpracy z agencją kreatywną DixonBaxi z Londynu, która tworzyła kreacje dla tak znanych marek jak Premier League, Eredivisie, FOX Sports czy elektryczna wersja Formuły 1 - Formuła E.

Dachser logo

Dachser, jeden z wiodących globalnych operatorów logistycznych na świecie, realizuje transport produktów dla Volvo Cars. Części zamienne skandynawskiego producenta trafiają z miejscowości Torslanda pod Göteborgiem do szwedzkiego oddziału Dachser, skąd ruszają dalej do magazynów Volvo Cars w Niemczech.

Sfinks Polska logo

Sfinks Polska, zarządzająca sieciami Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło i WOOK, podpisała z Sylwestrem Cackiem umowę nabycia 2,5 mln sztuk akcji serii P na kwotę 2,5 mln zł. Jednocześnie główny akcjonariusz przyjął ofertę spółki na objęcie kolejnych 3 mln sztuk akcji. Do Sfinksa w ramach emisji serii P wpłynęła już wpłata w wysokości 500 tys. zł od innego inwestora.

Ekstraklasa

Jagiellonia Białystok to najlepiej współpracujący z mediami klub – taką ocenę wystawili dziennikarze w ramach III edycji konkursu Ekstra Sezon 2018/2019, który organizuje Ekstraklasa S.A. Zwycięzcę doceniono za dostępność dla mediów, udogodnienia w dni meczowe, a także poza nimi, organizację pracy i otwartość. Do Białegostoku trafił tym samym tytuł Ekstra Medialny Klub i fundusz 8 tys. zł z ligowej spółki. Na drugim miejscu pod względem współpracy z dziennikarzami uplasowała się Wisła Kraków, a trzecia lokata przypadła Cracovii. W konkursie Ekstra Sezon kluby nagradzano też w kategoriach Ekstra Frekwencja, Ekstra Zaangażowanie oraz Ekstra Kreacja, w których zwyciężyły kolejno Legia Warszawa, Jagiellonia Białystok i Wisła Kraków. Do tego ostatniego klubu trafiła też Ekstra Nagroda Specjalna przyznana zarówno klubowi, jak i jego kibicom - za wyjątkową postawę i solidarność z krakowską Wisłą w obliczu kryzysu.

Bukmacher koncentruje się obecnie na działaniach w Internecie i zamierza zdobywać pozycję poprzez intensywną, nowoczesną komunikację w tym kanale oraz bogaty pakiet korzyści dla graczy. Betfan zapowiada, że w ciągu 3-4 lat chce znaleźć się w gronie pięciu największych licencjonowanych firm bukmacherskich w Polsce. BETFAN współpracuje z agencją Practum Consulting, która odpowiada za działania PR związane z wejściem BETFAN na rynek.

Więcej: signs.pl, 16 maja 2019

https://www.signs.pl/mamastudio-dla-nowej-marki-bukmacherskiej-betfan,382463,artykul.html

wirtualnemedia.pl logo

Na polskim rynku bukmacherskim rozpoczyna działalność nowy bukmacher Betfan, który koncentruje się na działaniach w internecie. Dyrektorem marketingu w firmie został Jakub Świsłowski. Autorem identyfikacji i komunikacji wizualnej marki jest Mamastudio. Zakupem mediów zajmuje się agencja Pure Play, a działania PR prowadzi agencja Practum Consulting.

 

Więcej: wirtualnemedia.pl, 17 maja 2019

https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/betfan-firma-bukmacherska-jak-dziala-ceny-identyfikacja-wizualna-od-mamastudio-dyrektor-marketingu-jakub-swislowski