Sphinx, sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska, rozpoczął kampanię promocyjną nowej oferty pod hasłem „Grillowe wariacje”.(…) Kampanię i jej oprawę graficzną przygotował dział marketingu Sfinks Polska przy wsparciu agencji public relations Practum Consulting, prowadzącej działania PR na rzecz Sfinksa.

Więcej: Media2.pl, 11 lipca 2011

http://media2.pl/reklama-pr/80984-Sphinx-promuje-Grillowe-Wariacje.html

Rusza kampania reklamowa nowych promocji wprowadzonych w sieci restauracji Sphinx. Akcja - przygotowana przez Sfinks Polska wspólnie z MasTeam i agencją public relations Practum Consulting - obejmuje BTL i internet.

Więcej: WirtualneMedia.pl, 6 lipca 2011

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nowe-promocje-w-sphinxie-wsparte-kampania#

Startuje kampania reklamująca nową ofertę promocyjną dostępną w sieci restauracji Sphinx.(…) Akcja została przygotowana i zrealizowana przez firmę Sphinks Polska we współpracy z agencją MasTeam odpowiedzialną za obsługę graficznę i agencją public relations Practum Consulting zajmującą się działaniami Public Relations.

Więcej: TargetMarketing.pl, 6 lipca 2011

http://www.targetmarketing.pl/marketing_news/Promocje_Sphinxa_w_kampanii_reklamowej.php

Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – reklamuje nowe promocje na poszczególne dni tygodnia.(…) Kampania została zaplanowana i zrealizowana głównie przez dział marketingu Sfinks Polska. Wsparcie graficzne zapewniła agencja MasTeam, a za działania PR odpowiada agencja public relations Practum Consulting - agencja obsługująca spółkę Sfinks Polska.

Więcej: Newsline.pl, 5 lipca 2011

http://www.newsline.pl/news/zbranzy/art5791,sphinx-reklamuje-nowe-promocje.html

Ruszyła kampania outdoorowa XIX Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 2011 (…) Billbordy z hasłem  „Cały świat w jednym miejscu!” w drugiej połowie maja pojawiły się na warszawskich ulicach. Reklamy targów zostaną zamieszczone również w prasie, a także na polskich i zagranicznych portalach internetowych i w serwisach branżowych poświęconych turystyce. (…) Kampania promocyjna TT Warsaw 2011 obejmująca działania ATL, BTL oraz PR potrwa do zakończenia targów, 24 września br. (…) Za kreację i zakup mediów odpowiada organizator targów – spółka MT Targi, a obsługę PR w zakresie media relations prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Agencjabtl.pl, 15 czerwca 2011

http://www.agencjabtl.pl/articles/show/article_id/80

Ruszyła kampania outdoorowa XIX Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 2011. Billboardy z hasłem  "Cały świat w jednym miejscu!" w drugiej połowie maja br. pojawiły się na warszawskich ulicach. (…) Za kreację i zakup mediów odpowiada organizator targów – spółka MT Targi. Obsługę PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Mediamikser.pl, 3 czerwca 2011

http://mediamikser.pl/article/71737/miedzynarodowe-targi-turystyczne-chca-zwiekszyc-frekwencje

Ruszyła kampania outdoorowa XIX Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 2011 (…) Billbordy z hasłem „Cały świat w jednym miejscu!” w drugiej połowie maja pojawiły się na warszawskich ulicach. Reklamy targów zostaną zamieszczone również w prasie, a także na polskich i zagranicznych portalach internetowych i w serwisach branżowych poświęconych turystyce. (…) Kampania promocyjna TT Warsaw 2011 obejmująca działania ATL, BTL oraz PR potrwa do zakończenia targów, 24 września br. (…)Za kreację i zakup mediów odpowiada organizator targów – spółka MT Targi, a obsługę PR w zakresie media relations prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Newsline.pl, 3 czerwca 2011

http://www.newsline.pl/20/art5650.html

Ruszyła kampania outdoorowa XIX Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 2011 (…)Kampania promocyjna TT Warsaw 2011 obejmująca działania ATL, BTL oraz PR potrwa do zakończenia targów, 24 września br. (…)Za kreację i zakup mediów odpowiada organizator targów – spółka MT Targi, a obsługę PR w zakresie media relations prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Luxspa.eu, 3 czerwca 2011

http://luxspa.eu/news/view/30,kampania-outdoorowa-xix-miedzynarodowych-targow-turystycznych/