Ruszyła kampania outdoorowa XIX Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 2011 (…) Billbordy z hasłem „Cały świat w jednym miejscu!” w drugiej połowie maja pojawiły się na warszawskich ulicach. Reklamy targów zostaną zamieszczone również w prasie, a także na polskich i zagranicznych portalach internetowych i w serwisach branżowych poświęconych turystyce. (…) Kampania promocyjna TT Warsaw 2011 obejmująca działania ATL, BTL oraz PR potrwa do zakończenia targów, 24 września br. (…) Za kreację i zakup mediów odpowiada organizator targów – spółka MT Targi, a obsługę PR w zakresie media relations prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: 24press.pl, 2 czerwca 2011

http://24press.pl/tt-warsaw-reklamuje-caly-swiat/

Rozpoczęła się kampania outdoorowa XIX Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 2011, które odbędą się 22–24 września w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie. Billboardy z hasłem „Cały świat w jednym miejscu!” w drugiej połowie maja pojawiły się na warszawskich ulicach. (…)Za kreację i zakup mediów odpowiada organizator targów – spółka MT Targi, a obsługę PR w zakresie media relations prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Marketing przy kawie, 1 czerwca 2011

http://www.marketing-news.pl/message.php?art=29840

Ruszyła kampania outdoorowa XIX Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 2011 (…) Billbordy z hasłem „Cały świat w jednym miejscu!” w drugiej połowie maja pojawiły się na warszawskich ulicach. Reklamy targów zostaną zamieszczone również w prasie, a także na polskich i zagranicznych portalach internetowych i w serwisach branżowych poświęconych turystyce. (…) Kampania promocyjna TT Warsaw 2011 obejmująca działania ATL, BTL oraz PR potrwa do zakończenia targów, 24 września br. (…)Za kreację i zakup mediów odpowiada organizator targów – spółka MT Targi, a obsługę PR w zakresie media relations prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Epr.pl, 1 czerwca 2011

http://www.epr.pl/kampania-outdoorowa-xix-miedzynarodowych-targow-turystycznych,zycie-i-styl,28114,1.html

Rozpoczęła się kampania promująca tegoroczną edycję Targów Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011 w Warszawie. Kampania obejmie działania ATL, BTL oraz PR. Reklamy Targów Event pojawią się w prasie, a także na portalach internetowych i serwisach branżowych(…) Aktualnie jest prowadzona kampania skierowana do potencjalnych wystawców, natomiast od czerwca rozpoczną się działania skierowane do zwiedzających. Obie kampanie realizuje organizator targów - spółka MT Targi, za działania PR-owe odpowiada natomiast firma Practum Consulting.

Więcej: Signs.pl, 23 maja 2011

http://www.signs.pl/article.php?sid=12588

Rozpoczęła się kampania promująca tegoroczną edycję Targów Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011 w Warszawie. Kampania obejmie działania ATL, BTL oraz PR. Reklamy Targów Event pojawią się w prasie, a także na portalach internetowych i serwisach branżowych(…) Aktualnie jest prowadzona kampania skierowana do potencjalnych wystawców, natomiast od czerwca rozpoczną się działania skierowane do zwiedzających. Obie kampanie realizuje organizator targów - spółka MT Targi, za działania PR-owe odpowiada natomiast firma Practum Consulting.

Więcej: Ona24.pl, 20 maja 2011

http://www.ona24.eu/wiadomosci/targi/kampania-promocyjna-targow-event-2011-rozpoczeta

W połowie maja rozpoczęła się kampania promująca tegoroczną edycję Targów Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011, która odbędzie się w dniach 5 i 6 października br. w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie. Kampania obejmie działania ATL, BTL oraz PR, które potrwają do 6 października br. Aktualnie jest prowadzona kampania skierowana do potencjalnych wystawców, natomiast od czerwca rozpoczną się działania skierowane do zwiedzających. Obie kampanie realizuje organizator targów – spółka MT Targi, za działania PR-owe odpowiada natomiast firma Practum Consulting.

Więcej: Mediamikser.pl, 19 maja 2011

http://mediamikser.pl/article/71599/ruszyla-kampania-promocyjna-targow-event-2011

Rozpoczęła się kampania promująca tegoroczną edycję Targów Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011 w Warszawie. Kampania obejmie działania ATL, BTL oraz PR. Reklamy Targów Event pojawią się w prasie, a także na portalach internetowych i serwisach branżowych(…) Aktualnie jest prowadzona kampania skierowana do potencjalnych wystawców, natomiast od czerwca rozpoczną się działania skierowane do zwiedzających. Obie kampanie realizuje organizator targów - spółka MT Targi, za działania PR-owe odpowiada natomiast agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Organizatorzyimprez.pl, 18 maja 2011

http://www.organizatorzyimprez.pl/artykul,580,kampania-promocyjna-targow-event-2011.html

Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – rozpoczyna ogólnopolski konkurs pod hasłem „Wygrywaj egzotyczne wycieczki” organizowany we współpracy z Pepsi.(…) Za działania BTL wokół konkursu odpowiada Masteam, komunikację PR poprowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Dziennik Turystyczny, 18 maja 2011

http://dziennikturystyczny.pl/2011/05/sphinx-i-pepsi-rozdaja-egzotyczne-wycieczki/