Rozpoczęła się kampania promująca tegoroczną edycję Targów Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011, która odbędzie się 5 i 6 października w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. (…) Aktualnie prowadzona jest kampania skierowana do potencjalnych wystawców, natomiast od czerwca rozpoczną się działania skierowane do zwiedzających. Obie kampanie realizuje organizator targów – spółka MT Targi, za działania PR odpowiada zaś agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Mice.pl, 17 maja 2011

http://www.mice.pl/wiadomosci-branzowe/zapowiedzi/829-targi-event-2011

Rozpoczęła się kampania promująca tegoroczną edycję Targów Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011, która odbędzie się 5 i 6 października w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. (…) Aktualnie prowadzona jest kampania skierowana do potencjalnych wystawców, natomiast od czerwca rozpoczną się działania skierowane do zwiedzających. Obie kampanie realizuje organizator targów – spółka MT Targi, za działania PR odpowiada zaś agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Gazetawarszawa.com, 17 maja 2011

http://www.gazetawarszawa.com/tag/targi-event-2011/

Rozpoczęła się kampania promująca tegoroczną edycję Targów Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011, która odbędzie się 5 i 6 października w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. (…) Aktualnie prowadzona jest kampania skierowana do potencjalnych wystawców, natomiast od czerwca rozpoczną się działania skierowane do zwiedzających. Obie kampanie realizuje organizator targów – spółka MT Targi, za działania PR odpowiada zaś agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Newsline.pl, 17 maja 2011

http://www.newsline.pl/news/zbranzy/art5554,kampania-targow-event-2011.html

Rozpoczęła się kampania promująca tegoroczną edycję Targów Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011, która odbędzie się 5 i 6 października w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. (…) Aktualnie prowadzona jest kampania skierowana do potencjalnych wystawców, natomiast od czerwca rozpoczną się działania skierowane do zwiedzających. Obie kampanie realizuje organizator targów – spółka MT Targi, za działania PR odpowiada zaś agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Ciekawetargi.pl, 17 maja 2011

http://ciekawetargi.pl/aktualnosci-str-44.html

Rozpoczęła się kampania promująca tegoroczną edycję Targów Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011 (…)Aktualnie jest prowadzona kampania skierowana do potencjalnych wystawców, natomiast od czerwca rozpoczną się działania skierowane do zwiedzających. Obie kampanie realizuje organizator targów – spółka MT Targi, za działania PR-owe odpowiada natomiast agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Agencjabtl.pl, 17 maja 2011

http://www.agencjabtl.pl/articles/show/article_id/78

Rozpoczęła się kampania promująca tegoroczną edycję Targów Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011 (…)Aktualnie jest prowadzona kampania skierowana do potencjalnych wystawców, natomiast od czerwca rozpoczną się działania skierowane do zwiedzających. Obie kampanie realizuje organizator targów – spółka MT Targi, za działania PR-owe odpowiada natomiast agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Konferencje.pl, 17 maja 2011

http://www.konferencje.pl/aktualnosci/art,565,kampania-promocyjna-targow-event-2011.html

W sieci restauracji Sphinx rusza konkurs „Wygrywaj egzotyczne wycieczki” organizowany wspólnie z Pepsi. Wspierają go działania reklamowe przygotowane i prowadzone przez firmę Masteam i agencję public relations Practum Consulting.

Więcej: WirtualneMedia.pl, 17 maja 2011

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wygrywaj-egzotyczne-wycieczki-sphinx-promuje-sie-z-pepsi

Sphinx rozpoczyna ogólnopolski konkurs pod hasłem "Wygraj egzotyczne wycieczki", organizowany we współpracy z Pepsi.(…) Za działania BTL wokół konkursu odpowiada Masteam, komunikację PR poprowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Mediarun.pl, 17 maja 2011

http://wiadomosci.mediarun.pl/artykul/reklama-reklama,sphinx-i-pepsi-rozdaja-wycieczki,39392,2,1,1.html